subota, 9. siječnja 2016.

WHAT I GOT FOR CHRISTMAS 2015



Dobro vecer dragi moji!U ovome postu naime nisam u mogucnosti stavljati slova sa kvacicama posto sam instalirala novu tipkovnicu,ispricavam se na tome.Zatim,ispricavam se jer sam 'debelo' zakasnila sa postom,ali bio je jako trazeni na mome ASK Profilu: Keep Calm And Smile (: ,pa sam ga ipak odlucila napraviti.Takoder,htjela bih i ovdje (sa zakasnjenjem- na koja ste se vec privikli kada sam ja u pitanju) cestitati Bozic svima koji ste slavili sada prije nekoliko dana,ma zapravo svima vama koji citate ovo- SRETNO SVE STO SE TREBA CESTITATI,A JA NISAM :-).A sada,bilo bi vrijeme da vam prestanem dosadivati i prebacim se na ovaj prilicno dugi post,u kojem vam otkrivam svoje Bozicne darove.Ovakvi postovi meni su osobno medu najzanimljivijima,a za vas ne znam(komentirajte da saznam).Krenimo... 











1.) COSMETIC BAG

Slika prikazuje torbicu koja mi je bila pravo ugodno iznenadenje!Preslatka je,kao platnenog materijala(pa moze posluziti i na plazu).Takoder,jako puno stvari moze stati u nju,sto mi je takoder bilo pravo iznenadenje i razlog za srecu(jer sam ja sampion sto se tice gubljenja stvari pa mi visak mjesta u kojeg bi ih mogla pospremiti nikako ne moze naskoditi).Na slici je prikazana lijepa nijansa roze boje koja se izvrsno slaze sa svijetlo plavom bojom koja se nalazi u unutrasnjosti torbice!




2.) ROSAL LIPBALM

Ovo mi je bas trebalo!Usnice su mi bas jako popucale sada po zimi.Ovo Labello pomaze vratiti usnice 'u formu',i ostavlja predivan decentan sjaj na njima.Volim ga staviti prije spavanja ili prije nanosenja ruza,ili nekog drugog jaceg 'sredstva' za usne.Naravno,ne mogu i ne zelim poreci da i samo ima i daje lijep izgled usnama.Samo da nadodam da sto se hidratacije i obnove usana tice,ovo labello nije nadmasilo originalno Labello-ali nije ni pre daleko od toga puta.








3.)FA DEODORANT #1

Ovaj pokloncic sam ja sama sebi priustila,ne znajuci da mi i drugi spremaju takvo slicno iznenadenje.Ah,nema veze..mirisljavih stvari nikad dosta!Moram priznati da ga nisam koristila pre cesto,jos ne mogu reci prave dojmove.Iako sam cula puno dobrih stvari o ovome proizvodu,mirisom me nije odusevio(no,imajte na umu da na kozi mirise drugacije).Nisam razocarana,ali nisam ni ocarana mirisom,a za ostalo ne mogu dati komentar,posto jos nisam imala vremena isprobati i ta ostala svojstva(kao sto je npr.:dugotrajnost mirisa).





4.) FA DEODORANT #2

Kao sto rekoh malo prije,malo sam bezveze potrosila novac jer sam kozmetike u tom stilu dobila i previse.No,ovajme dezodorans odusevio!Predivno,ali predivno mirise...neki ne definirani ali opet jako lijep i profinjen miris.Puno sam ga vise koristila od njegovo predhodnika,i sa svime sam poprilicno zadovoljna.Dosta dugo se miris zadrzava na kozi,s vremenom ne mjenja miris i stvarno obavlja svoj posao!Naravno,uvijek moze bolje.Sto se tice dezodoransa: WILL BE CONTINUED...






5.) DEODORANTE SPRAY AROMATICO 

Eh,od svih silnih dezodoransa,ovaj me definitivo najvise odusevio izgledom!Mirisom bas i ne(FA dezodorans bolje mirisi)no,zaista sve pohvale predivnome izgledu,bas sam se odusevila vidjevsi ga!Doslovno sam ostala 'paf' .Miris mi je pak dosta ozbiljan,i ja inace ne preferiram cvijetne mirise(rijetko koji cvijet mi mirise lijepo),pogotovo ne volim tulipane i orhideju.Ali,svima oko mene se svida njegov miris,ni meni nije los(a ja ne volim orhideju),i mislim da bi se vecini vas dopao.Ja se jako volim 'spricati' i mirisati,sto je rezultiralo ovim poklonima.






6.) SOME SCHOOL SUPPLIES

Takoder sam dobila i tehncku,gumicu te ovu predivnu kemijskiu koja je u boji ovih mojih slova,doslovo...ista nijansa!Inace,jako volim ovaj tp kemijski zbog jako tankog dijela za ispustanje tinte(drugog se izraza nisam mogla sjetiti).Takoder,kvalitetne su i imaju lijep omjer ispustanja tinte tokom pisanja.Malo sam skepticna prema tehnickoj i gumici,ali sve ce to meni posluziti.Toga nikad previse,slazete se?






7.) (T)-SHIRTS

Vjerujem da sada dolazimo do zanimljivijeg dijela posta.Ovo je dio sa odjecom,od koje sam dobila 4 majice.Majice su do danas bile u vrecicama pa se ispricavam ako su malo 'zguzvane'.Necu o svakoj previse(ili uopce) govoriti,mozda neku zanimljivost.

1.) 




Ovo jest zapravo vestica.Koliko vidim,kupljena je u Terranovi,predivne je boje i prelijepog materijala.Odusevljena sam!


2.)



Za ovu divnu majicu znam da je kupljena u Catezu- u Sloveniji,jer sam ju ja nekako 'narucila'.Ima preslatke dzepice i jako je topla.Jedino ce se,cini mi se,slova brzo izlizati i ona ce se tesko prati.Nadajmo se da se moje vizije nece ostvariti!



3.)



Ovo je potkusulja i dobila sam jos takve dvije-crnu i crvenu.Elasticne su i udobne.Mislim da su mi one bile od svega najpotrebnije!



4.)



Predivna pinky boja i preslatki materijal!Majica je dosla u kompletu sa vesticom,takoder je iz Terranove


5.)



Lijepa majica kratkih rukava!Kupljena je i SinSey-u.




Bas sve majice su me oborile s nogu,i na svemu sam jako zahvalna!Posebno mi se svida roza i 'Paris' majica.



8.)  ADIDAS SNEAKERS

Secer dolazi na kraju!Ovo je moj omiljeni dar ove godine.Mislim da ih necu skidati sa nogu...kao sto ste mogli i primjetiti na slikama posto su malo prljave.Jako su udobne i preslatke!OBOZAVAM IH!






Za kraj bi rekla da je bilo tu jos nekih poklona(slatkisa)koji su nestali prije posta!Te da sam dobila uokvirenu sliku od prijateljice na kojoj je i ona a ona se bas ne zeli izlagati javnosti!Nadam se da ste uzivali u postu,ja sam jako samokriticna i meni se post ne svida bas...ali komentirajte slazete li se ili se ne slazete sa nom.Volim vas i pusa do sljedeceg posta!



Z

1 komentar:

  1. Odličan post!Tene su predobre!Sve stvarčice su lijepe..
    Ukoliko se učlaniš u moj blog,uzvratiti ću ti,samo mi se javi putem komentara:)

    http://ameliabelieveme.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši