srijeda, 23. prosinca 2015.

DEAR SANTA - CHRISTMAS TAG + CHRISTMAS GIFT


Dobar dan dragi moji!Sutra je Badnjak,a prekosutra već Božić.Kamo je to već pobjegla godina?Ne vjerujem da je taj toliko divan događaj,taj toliko iščekivani blagdan već stigao!Kako je brzo došao,tako će (nažalost) i brzo proći.Ali,ovaj moj post će ostati i do idućeg Božića!Nadam se da će vam se post svidjeti,uživajte!
◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆


Prvo ću vam pokazati što sam dobila od prijateljice za Božić.Jako sam joj zahvalna i definitivno oduševljena njezinim malim znakom pažnje!

(1.)


 U nastavku posta ćete saznati zašto obožavam ovu maskicu.Najljepša maskica u mojoj kolekciji maskica.Jako je elegantna,ali opet ne previše..pa je savršena za svaki dan.Jako je šljokičasta i aa volim ju!


(2.)
Predivan parfem,divnog mirisa.Jedina mana je to što ga je jako malo,pa štedim s njim.Sve u svemu-oduševljena sam njime!





◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆
Sada slijedi CHRISTMAS TAG:

*1.) OMILJEN BOŽIĆNI FILM?
  - Joj,zaista teško pitanje.Sad ovo zvuči jako glupo,jer je pitanje jednostavno gotovo svima koje ja poznajem a i vi biste sigurno brzo odgovorili na njega...ali ja sam ja i meni je ovo pitanje teško.Razlog tomu je to što ja jako volim sve Božićne filmove,i teško mi je izabrati jedan omiljeni.Ali eto,možda malu prednost ispred ostalih imaju: Bitka za Božić,Sam u Kući(samo prvi i drugi dio) i Gremlini.


* 2.) OMILJENI BOŽIĆNI CRTIĆ
  - Definitivno Frozen i Balto.Balto mi je inače,naj naj lijepši crtić ikad.Bila sam opsjednuta s njim kao mala,i ove se godine prikazivao na RTL-u i ja sam ga propustila.Nikad mi nije bilo tako žao što sam propustila neki crtić kao tada.Patila sam cijeli tjedan.Što se tiče Frozena,ove godine sam napamet naučila pjesmu ,,Do you wanna build a snowman?" i sve žive živcirala sa njom.To me vodi do sljedećeg pitanja...


* 3.) OMILJENA BOŽIĆNA PJESMA?
   - Shake up Christmas & Let it Snow.Iako vani(nažalost) Sunce sije svaki Božić - ,,Let it Snow" + Do you wanna build a sowman? 


*4.) OMILJENA ZIMSKA BOJA?
  -Bordo crvena i šljokasto srebrna.Cijelu kuću sam okitila tim bojama,u ovo vrijeme i oblačim te boje,a tako i planiram okititi bor ⇨ ne prihvaćam prigovore,samo pohvale molit ću lijepo!


* 5.) DA MORAŠ KUPITI DAR SAMO JEDNOJ OSOBI,KOJA BI TO OSOBA BILA?
   - Definitivno sestra.Ne mogu zamisliti kakav bi to ružan Božić bio,da ne mogu svima kupiti poklone...ali od toga bi bio gori samo onaj Božić u kojemu nebi imala priliku razveselit moju sestru.


*6.) NAJČUDNIJI POKLON KOJI SI IKADA DOBILA?
  - Dogodilo se to da su moj i tatin dar bili zamotani istim ukrasnim papirom.Ja sam otvorila njegov i ,,dobila" pjenu za brijanje,majicu u kojoj se mogu utopiti koliko je velika,te bijele sportske čarape.On je ,,dobio" lak  za nokte i brdo šminke...



* 7.) OMILJENI BOŽIĆNI MIRIS?
  - Vanilija i med.Imam puno takvih svijeća negdje na tavanu,ali soba mi se preuređuje i nemam ni priliku,ni prostor da upalim jednu i samo uživam.Ali zato imam i kremu za tijelo,a i gel za tuširanje i tom mirisu.


* 8.) OMILJENA BOŽIĆNA SLATSICA & HRANA?
    - Jao,kompliciram si život.Kako izdvojiti nešto.Hrana: Francuska salata i lignje...Slastica: rafaello kuglice i bilo što čokoladno(kinder pinguin-kolač).


* 9.) OMILJENO BOŽIĆNO PIĆE?
   - Kakao i topli čaj.Ali i Coca Cola.Bez toga mogu zamisliti blagdane.Mislim da smo svi svjesni koliko je divan osjećaj u hladno vrijeme primiti vruću šalicu kakaa.Nešto predivno!


10.) BOŽIĆNE ŽELJE?
  -Da ispravim matematiku joj hah,da nabavim karte za Enriqeu-a I.,da Božić provedemo u smijehu i ljubavi(kao i obično)!




I to bi bilo to za ovaj post!Nadam se da niste požalili što ste pročitali cijeli post.Volim vas sve i vidimo se i sljedećem postu!U komentare mi napišite kako vi slavite Božić,i spada li on u vaš najlijepši blagdan.


                           









Broj komentara: 9:

  1. Predivan post! Želim ti da ti se ispune navedene želje! :) <3

    NEW BLOG --->http://living-like-v.blogspot.ba/2015/12/december-favorites.html

    http://staliaisbae.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Post je super,lijepo pišeš.Moj savjet ti je da uključiš malo više slika u post,tako nekako dobivaš na toplini.Također moj ti je savjet da si odeš u postavke prilagoditi predložak i učiniti svoj blog jedinstvenim.Nemoj ovo uzeti kao kritiku,ovo je samo moj maleni savjet. :)
    Ako želiš pogledaj moj blog :)
    http://beautifulanduniqueforme.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti!Znam za slike,meni osobno se više sviđa gledati sličice na blogu nego čitati ali ovo je bio takav post...I hvala ti,meni je jako drago čuti neke kritike i savjete kako se poboljšati:)

      Izbriši
  3. Odličan post!Jako mi se sviđa maskica.

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan post slike su predobre

    Pogledaj moj blog i uclani se ♥
    http://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post ♥
    - pogledaj moj blog i učlani se uzvraćam http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/01/tag-potrosi-5-do-kraja-godine-kraj.html

    OdgovoriIzbriši
  6. Super post ♥ Dopadaju mi se tvoji odgovori. Dodaj gadzet citaoci da se uclanimm ♥♥

    Uclani se ako zelis i pogledaj novi post---> OUTFIT|GIWEAWAY USKORO!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Voljela bih dodati,kad bi znala haha.Ali mozes se uclaniti dodavanjem URL-a mog bloga u dnevnik citanja.Znaci na naslovnci ti je sa lijeve strane dnevnik citanja a ispod ti odmah pise "dodaj" 😊

      Izbriši