utorak, 24. studenoga 2015.

⇨I'M BACK⇦ B☆FASHION WISH LIST (100KN LIMIT)


Pozdrav svima!Ajme,koliko me dugo nije bilo.Jedva,jedvice sam spasila blog,zaboravila sam lozinku i svašta nešto...Napatih se,no eto,vrijedilo je!Danas ću vam predstaviti moju ,,Wish Listu" sa sajta B☆Fashion,svi proizvodi će biti jeftiniji od 100 kn.Prvo da vam potvrdim njihovu korektnost,iz iskustva znam jer ja kupujem svakakve stvarčice kod njih.Poštarina iznosi cca. 40/50 kn,no ona postaje besplatna ukoliko potrošite više od 249 kn.Platiti možete preko interneta,ili tokom preuzimanja paketa(što vam ja preporučujem),a u slučaju da ste ne zadovoljni dobivenom robom,možete tražiti povrat novca.   
☆☆KONTAKTIRAJTE B.F.: 01/ 3000877☆☆
☆☆LINK SAJTA:http://hr.bfashion.com/
 

1.)  BRIGHT JEANS 
 Za početak, predstavljam vam ove svijetle traperice.Običnije,lijepe traperice koje pašu na sve.Meni se jako sviđaju,i mislim da bi lijepo pristajale svakoj curi.Njihova cijena iznosi : 64 kune,90 lipa.



Prouči/Naruči traperice: OVDJE

  


2.)    TUMBLR PULLOVER                                        
Oni su ovaj pulover(kako ja kažem),nazvali vestom,no ja ne dijelim to mišljenje pa sam bila malo tvrdoglava i prekrstila ,,vestu" u ,,pulover"(ili ti džemper).Kako god,ovaj pulover ostavlja bez daha!Imam jaku želju da ju naručim,čekam džeparac!Njena cijena iznosi 84 kune,90 lipa.


Prouči/Naruči Pullover: OVDJE



3.) SHIRT ⇨ MAT⇦                                                         Moj favorit,predivna majica mat crvene boje!Toliko je posebna,slatka,lijepe dužine...Neću nabrajati dalje,samo ću reći da bi ovo bio divan Božićni dar!Cijena joj iznosi 84 kune,90 lipa.


Prouči/Naruči Majicu: OVDJE

4.) LITTLE BLACK DRESS                                                    Svakoj curi treba jedna ,,casual'' haljina.Predstavljam vam jednu takvu!Ova haljinica je toolikoo slatka.Ima ugrađene oblikujuće jastučiće,a jedina(ne prevelika) mana bi joj mogla biti to što nema podstave.Ali Bože moj,nitko nije savršen zar ne? Cijena joj iznosi 74 kune,90 lipa.


Prouči/Naruči Haljinu: OVDJE


5.) ,,B & W'' GLOVES                                                             Šećer uvijek dolazi na kraju,tako vam za kraj predstavljam ove preslatke rukavice!Zima je vec zauzela svoj položaj i pred nas stavlja hladne dane.Da bi ste se bar malo oduprijeli zimi,zaštitite ruke rukavicama.To je zaista neizbježan odjevni predmet  tog hladnog godišnjeg doba.Ove rukavice koštaju 19 kuna 90 lipa!

 Proučite/Naručite Rukavice: OVDJE









Pa,dragi moji,to bi bilo to za ovaj post!Hvala vam što ste ga pročitali i iskreno se nadam da zbog toga niste zažalili! Pozdrav do idućeg posta!

    






                                                             




3 komentara: