utorak, 1. rujna 2015.

My August Favorites

Dobar dan ljudi!Laura
ponovno piše.Danas ću vam pokazati moje favorite za osmi mjesec,nadam se da ćete uživati!

U ovome postu ću proći kroz nekoliko peouzvoda koji su mi "začinili" ljeto i preporučit vam ih!Proizvoda i slika ima dosta,bolje da krenemo...


#1-Četka za kosu

Dakle,ovu četku sam kupila u Bipi za 80 kn.Da,koštala je puno,ali vrijedi svake kune.Toliko je slatka u ovoj pinki boji,a toliko dobro raščešljava kosu da je to ne normalno.Sve pohvale


#2-Sjenilo za oči


Ovo sjenilo sam ja dobila i ne znam gdje je kupljeno ni koliko je koštalo,samo znam da je odlično.Ovo sjenilo izgleda jako,ali na koži se samo svjetluca i ima neki plavi odsjaj(ili sivi ili koje je već boje).Predivno izgleda i baš je diskretno a lijepo!


#3-Maskare:Manga,Manhattan,Maxfactor

Miss Manga:


Ovu ste maskaru već vidjeli u mom pretprošlom postu.Moj apsolutni favorit,nosim je cijelo ljeto,sada vam je na sniženju u DM-u ja mislim.

Maxfactor:


Također jedna od boljih maskara,imate je u DM-u i Bipi.Nju kombiniram sa sljedećom maskarom koja slijedi.

Manhattan:



Dakle,kao što sam rekla,ovu maskaru kombiniram sa Maxfactor maskarom jer su tako trepavice duplo duže i urednije.Oduševljena sam četkicom.Možete je naći u DM-u i Bipi ili Müller-u.



#4-Balea Bodylotion


Da naglasim prvo da je ovo na žalost Limited Edition(znači kratko će biti u prodaji).Jako mi je žao što nisam kupila dva pakiranja.Ovo sam kupila u Bipi za kojih 25 kn?Da,tako nekako.Ovo je odlična stvar!Koža bude tako meka,a miriši Božanski!Svi u Bipu!


#5-Rexona-Dezodorans

Ovo ste isto imali priliku vidjeti u mome predzadnjem postu.O ovome samo riječi hvale.Nije pre napadan a opet dovoljno jak da djeluje.Imate ga stvarno svuda za kupiti,nije skuplji od 25 kn.


#6 Maxfactor tekući puder

Definitivno najbolji tekući puder!Prekriva sve živo ali također izgleda prirodno.On jest malo skuplji,oko 40 kn ali vrijedi.Bipa,DM,uobičajeno.


#7-Essence lakovi





Dakle ova 3 laka sam ja najviše nosila tokom prošlog mjeseca.Tako su pre slatki,ajmee tako nježne boje.Inače,ja obožavam essence,pogotovo njihove lakove.Sve sam ih kupila u DM-u po 20 kn ja mislim.Totalno su ljetni.Na žalost,ljetu je kraj...ah.Ja sam s lakovima inače ovako:ako je vrijeme lijepo idu svijetli lakovi,ako je tmurno i kišovito-tamniji lakovi...



#8-Sinsay naušnice


Moje drage naušnice!Ajme,kako si lijepe!Obožavam ih.Logično je gdje sam ih kupila,a došle su samo 27 kn.

Ove preee slatke naušnice također su iz mog voljenog Sinsaya.One su bile 35 kn(da skuplje a samo 3 para,ali su stvarno posebne).



#9-Ruževi,labelo


Violet Touch-Lip Balm 

I ovo je još jedna stvarčica sa kojom ste upoznati.Moj najdraži proizvod za usne,definitivno.Dođe oko 20 kn i miriši predivno.Boja je predivna,pakiranje predivno...Nemam riječi!



Catrice ruž


Ovaj ruž sam otkrila prošli mjesec u svojoj torbi(od kud tamo pojma nemam) i potpuno sam se oduševila!Cijeli sedmi mjesec je na mojim usnama.Predivna boja,velika kvaliteta...



Classic Lipstick

Ovaj predivan šljokičast ruž sam dobila.Zaljubila sam se u njega odmah!Moram se raspitati gdje da nađem drugo pakiranje,ovo je pri kraju!





Dragi moji,to bi bilo to za ovaj post!Nadam se da vam se sviđa.Komentirajte,pretplatite se i znajte da vas sve volim!Pusa do drugog posta❤






















Broj komentara: 7:

  1. Super post, šminka je savršena :) Ako želiš pogledaj moj blog i ako ti se sviđa stisni follow. Unaprijed hvala. <3 http://fdiarybyz.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Super post! :))

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Predobar post , samo tako nastavi . ♥☺

    http://myfortunewithyou5.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši