utorak, 25. kolovoza 2015.

Top 5 Summer Outfits + My Backpack?

Dobar dan dragi moji!Ili mene moje oci varaju(sto bi moglo biti istina jer sam kratkovidna) ili je ovo zaista moj prvi post?!Ipak se ne varam i pisem post.Nemate pojma koliko sam uzbudena,i jos uvijek otkrivam razne stvarcice tu na blogu pa ako ovaj post nece biti savrsen ispricavam se,i obecajem da ce svaki post biti sve bolji i bolji☺.Ideju za ovaj post sam vam predlozila na asku : @SveStoTrebaTeTuSmo  , i puno vas se slozilo s njom.Ali dodala sam iznenadenje za koje ste vjerovatno saznali tek sada,iz naslova: Moj ruksak!Isto tako pitala sam vas za misljenje na ask jer se nisam mogla odluciti izmedu sivoga ili rozog ruksaka .Poslisala sa vas savijet i uzela sivi a o ostalom cemo raspraviti na kraju bloga,kada ce ruksak biti "u centru paznje".Paa,krenimo☺


TOP 5 SUMMER OUTFITS

1.)
                                                                                                                                                                                              Moja omiljena ljetna kombinacija!Ovo kombinacija definitivno rusi svaku konkurenciju!Obozavam torbicu koja je kao mala crna rupa i u nju stane svasta (ja sam to mislim predoslovno svatila jer ne znam cega nema u toj torbici).Takoder moram pohvalito stikle koje su jako udobne i stabilne,i naravno lijepe. 

2.)
      
Pst.Samo trenutak.Pogledajte sesiric,i uzivajte u pogledu.Ovaj sesiric mi je omiljena stvar koju sam kupila ovog ljeta.Nosila sam ga,i nosim jos uvijek tu i tamo,svaaki daan.Obozavam ga!Ali obozavam i cjelokupno ovu kombinaciju,mislim da je skroz ljetna i full cool ☺


3.)

Lady Like☺.Moje ime na blogu opisuje mene kada obucem ovu pink kombinaciju.Jako mi se svida to sto su gotovo svi tonovi roze boje u ovoj kombinaciji jednaki!Obozavam sivu boju,pogotovo u kombinaciji sa rozom.Kada zelim biti u girly stilu,ovo je prva kombinacija koju cu obuci😊


4.)
A sada,potpuna razlika od predhodne kombinacije,baby blue!Jako volim plavu boju,i totalno sam vam to pokazala ovom kombinacijom!Obozavam haljinicu koja je bas za malo svjezije ljetne veceri.Ovo sam stalno nosila kada sam bila na moru,nadam se da necu prerasti haljinu ili bilosto sto sudjeluje u ovoj kombinaciji do sljedece godine.


5.)

I ljubicasta boja nasla se na mojemu postu!Predivna,coolerska kombinacija u kojoj su i moje omiljene kratke hlacice!Ovo je kombinacija za svaki dan i bas mi se svida.I da,obozavam citat na majici i potpune se slazem s njim:,,Always have fun(uvijek se zabavljaj)!"


MY BACKPACK?
Pa da,eto stigli smo i do ovoga dijela.Dakle jucer sam narucila sivi ruksak,nakon sto ste mi vi pomogli rijesiti dilemu izmedu tog ruksaka i rozog ruksaka.Vec danas,ruksak je stigao na moju adresu(svaka pohvala dostavljacima jer treba doci do moga mjesta haha).No,unatoc lijepome izgledu ruksak me jako razocarao.Jako je malen i nece stati u njega sve sto ja trebam za skolu.Mojih 270 kuna,ode bez veze.Nisam sigurna sto cu sada,koji cu ruksak imati...Ali znam da cu vam javiti ishod☺
         
                                           


Hvala vam svima na citanju moga posta,puno bi mi znacili vasi komentari i follow-i.Ako zelite gdje sam nasla odjevne predmete ili nakit iz kombinacija,i koliko sam dala novaca za isto,pitajte u komentaru,odgovarat cu na sve!Takoder komentorajte koje je vama najljepsa kombinacija od ovih 5 i koji vam je najdrazi(vas) predmet koji ste kupili ovoga ljeta.Ispricavam se zbog svih pravopisnih ili bilokakvih drugih gresaka,prvi mi je post,imajte milosti,haha.Hvala svima,pusa do sljedeceg posta,volim vas sve☺😚


Broj komentara: 13:

  1. Post je odlican, svakaa castt :)) Zelim ti sve najlepse u daljem radu,ly <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Super si❤ sretno s iducim postom, nadam se da ce biti uskoro 💋

    OdgovoriIzbriši
  3. 3 kombinacija mi je zapala za oko, odlican post! ☺

    OdgovoriIzbriši
  4. Post je odličan, svaka kombinacija mi se sviđa, ali ona baby blue je najljepša. ☺
    Htjela bih ti skrenuti pažnju na nešto. Ti si svom BLOGU dala ime POSTA i onda si napisala post sa tim imenom. Promijeni ime BLOGA. ❤

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zbilja ti hvala,ali bas zbog svega..vidis ja uopce nisam skuzila!Hvala puno❤

      Izbriši
  5. Odličan post draga! Sve mi se kombinacije sviđaju a posebice prva :) ♥

    OdgovoriIzbriši
  6. Super post! Srecno u daljnem radu! P.S. Nova sam pa ako zelis pogledaj i komentarisi moji postovi ♥

    OdgovoriIzbriši
  7. Divne kombinacije,odličan post☺!
    http://lovelivelaugh2015.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlican post , srecno sa daljim blogovanjem . ♥

    http://myfortunewithyou5.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Post je odlican! Jako mi se svida tvoj rad samo nastavi tako :)
    Meni je iskreno najbolja kombinacija broj 3.
    :))

    OdgovoriIzbriši
  10. Pogledajte moj blog plss ❤ ❤ ❤

    OdgovoriIzbriši